Berghs School of Communication
Den här artikeln är producerad av Berghs redaktion. Berghs redaktion består av medarbetare på Berghs kommunikationsavdelning, Berghs Communications, samt gästskribenter, lärare och studenter. This content is produced by Berghs.
Inlägg av Berghs School of Communication
Berghsstudenter kammar hem guld på Gulltaggen i Oslo
Gulltaggen är Nordens största tävling för digital marknadsföring, kommunikation, innovation, ledarskap och kreativitet.
SKPR, RAC och PL – vad betyder förkortningarna på Berghs?
Det är ingen idé att hymla.
Cannes Lions lanserar kreativ utbildning tillsammans med Sverige
Cannes Lions, världens främsta samlingsplats och tävling för kreativitet och kommunikation, inleder 2013 ett samarbete med Svenska institutet (SI) och bland andra UD, Komm och Berghs.
Pristagarna av Berghs Follow Through Award
Berghs slututställning bär namnet ”Don’t just do, follow through!
Emilia Brandt och Elina Carle på praktik i USA
Ett hej kan leda till en miljon saker.
Berghs-studenter ställer ut 25 000 idéer på Nordic Light Hotel
Året har knappt börjat och tempot hos Berghs diplomklass Interactive Communications är högre än någonsin.
25 studenter producerar 25 000 idéer under 25 dagar
I dag lanserar Berghs diplomklass Interactive Communication projektet 25K – ett projekt där de under 25 dagar producerar 25.
Läs mer →Wrapping up Berghs c/o Academy of Art University 2012
As the summer is coming to an end, so is the exciting time we’ve spent on the other side of the Atlantic ocean.
Berghs students awarded in Cannes Future Lions 2012
Last week Berghs students impressed the jury of Cannes Future Lions of the Year, who awarded Berghs with two out of five winning entries.
What's it like to win Grand Prix in Cannes, David Orlic?
Together with his colleagues, David Orlic – former Berghs student, Creative Director and co-founder of Volontaire – was awarded the prestigious Grand Prix in Cannes Lions 2012 for the campaign Curators of Sweden.
Spaning från Cannes: collaboration, collaboration, collaboration!
Cannes 2012 har passerat halvlek och atmosfären vibrerar av tankar, visioner och kreativitet.
Stockholm Pride: ”Bli homo, bi, trans eller queer!
Inför sommarens festival lanserar Stockholm Pride en kampanj framtagen av studenter från Berghs, där man med en rad argument uppmanar heterosexuella att bli homo, flata, bi, queer, trans eller bög.