Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Maxa med en endagskurs på Berghs
På Berghs erbjuder vi 3 endagskurser som hjälper dig att effektivt maximera dina kunskaper i marknadsföring inom sociala medier. Välj mellan Marknadsföring på Facebook och Instagram, LinkedIn och YouTube.
Här är Berghs endagskurser 2018:
Marknadsföring på YouTube
YouTube är idag världens största videoplattform. Ca 400 timmar videoinnehåll laddas upp varje minut. Varför ska någon titta på just din video? Om du inte kan svara på den frågan kommer framgångarna på plattformen att utebli.
Marknadsföring på Facebook och Instagram
Facebook och Instagram innebär fantastiska möjligheter att kommunicera, både med de som redan gillar varumärket och nya bekantskaper. Här får du som ännu inte kommit igång en intensivkurs i hur du med branding, engagement och conversation kan utnyttja Facebook och Instagram för att bygga ditt varumärke.
Marknadsföring på LinkedIn
LinkedIn är en naturlig del för många i deras professionella roll och vardag och här finns det stora möjligheter för företag att kunna nå ut till befintliga och potentiella kunder. På denna endagskurs får du lära dig hur du och ditt företag kan nyttja plattformen för att bli mer framgångsrik i er marknadsföring.
Relaterade artiklar
Theas lärdomar från intensivkursen i SEO och SEM
“Jag har nog aldrig lärt mig så mycket i hela mitt liv som under de här 3 dagarna", säger Thea Ljung Strandgren, kommunikationsstrateg på Skellefteå Kraft.
Höstens distanskurser på Berghs
Du pluggar var och när du vill.
Kursen Digital B2B-marknadsföring – för dig som behöver en helhetsbild
Vill du kunna sätta en strategi, identifiera lämpliga kunder och utveckla innehåll för hela köpresan? Pontus Staunstrup berättar om sin kurs.