Anette Hamel
Utbildningskoordinator & Content Creator. Började på Berghs 2014 och jobbade innan dess många år i tv-branschen bl.a. som produktionsplanerare och webb-tv ansvarig. Drivs av att hjälpa människor och företag att utvecklas. Älskar musik, djur, tidningar, quiz, att rita och skriva samt film, tv-serier och Hollywoodgalor.
Inlägg av Anette Hamel
"Grafisk design och skandinavisk formgivning är mitt stora intresse”
Ida Alfredsson är Marknadschef på belysningsföretaget Lightab.
"Kursen har hjälpt mig att bli en bättre digital kravställare"
Karolina Strand är Global Content Manager på Oriflame Cosmetics och en av alla de som har läst kursen Digital marknadskommunikation på Berghs.
Kursen var precis det Josefine letade efter
Josefine Weilander är projektledare vid Kungliga Hovstaterna och läste kursen Strategisk projektledning på Berghs under hösten.
Maja adderade digital kompetens
Maja Gavie läste distanskursen Digital kommunikation på Berghs hösten 2014.
“Rekommenderar kursen till alla som är nyfikna på illustration”
Teresa Tingbrand läste kursen Illustration på Berghs våren 2017 och jobbar sedan dess som frilansande illustratör och skribent.
Ett steg mot nästa karriär
Längdhopparstjärnan Michel Torneus har alltid varit intresserad av marknadsföring och vill arbeta med det efter sin idrottskarriär.
365 skrivtips av Berghs copylärare
Embla Sue Panova, Mikael Rosén och Anna Kleinwichs Magnusson är copywriters och kursansvariga på Berghs.
“Jag ser lärandet som en process som aldrig tar slut”
Binaji Marouf är kommunikationschef på Studieförbundet NBV.
"Det kändes på en gång som jag hittat rätt”
Ylva Boske gick Berghs Upgrade: Digital Design våren 2018.
Vill du också ha bättre möten?
Jenny Widén är kommunikatör på Linköpings universitet.
“Kursen satt mitt i prick”
Marcus Smith är VD på en byrå med fokus på marknadsföring via sociala medier.
Fick verktyg att coacha, leda och lyfta medarbetare
Annsofie Björklund är frilansande Senior Art Director och Creative Director.