Digital kommunikation - Kurser
Digitala plattformar erbjuder helt unika möjligheter när det gäller att nå ut snabbt, billigt och stort! Här kan du skapa kommunikation och interaktion direkt med målgruppen. Och att till slut hamna i användarnas flöden är förstås ett drömscenario eftersom man då både visar sitt varumärkes personlighet och samtidigt får spridning.
AI för B2B kommunikatörer
- —AI för research och fördjupning
- —AI för planering och produktion
- —Uppföljning och analys
Till kursen →
AI i kreativa processer
- —AI som assistent och bollplank
- —Advanced Prompting för text och bild
- —Praktiska övningar med egna case
Till kursen →
AI-prompting för alla
- —Skapa effektiva prompts
- —Integrera AI i ditt team
- —Skapa visuellt innehåll med AI
Till kursen →
Bygga varumärke i sociala medier
- —Strategi och varumärke
- —Innehåll och engagemang
- —Sociala medier och influencers
Till kursen →
Digital innehållsstrategi
- —Mål och mätpunkter
- —Innehållsstrategi
- —Beteenden på webben
Till kursen →
Digital spridnings- och kanalstrategi
- —Spridningsstrategi
- —Vilka kanaler passar bäst till vad
- —Välja KPI, mäta resultat och analysera.
Till kursen →
Growth Marketing
- —Strategi och taktik för tillväxt
- —Metoder och modeller för datadriven marknadsföring
- —Målsättning och mätning
Till kursen →
SEO och SEM
- —Att skriva SEO-innehåll
- —Skapa sökordsannonser
- —Målsättning och KPI:er
Till kursen →
Relaterade artiklar
Kursen Digital spridnings- och kanalstrategi gjorde Maria till en bättre beställare
Maria Kosinski jobbar på marknadsavdelningen på Ragn-Sells, som är ett kompetensföretag inom återvinning och miljö.
Därför ska du jobba med Performance Marketing
En Performance Marketing Specialist är en eftertraktad roll i dagens alltmer mätbara och konverteringsfokuserade medielandskap.
Theas lärdomar från intensivkursen i SEO och SEM
“Jag har nog aldrig lärt mig så mycket i hela mitt liv som under de här 3 dagarna", säger Thea Ljung Strandgren, kommunikationsstrateg på Skellefteå Kraft.